傻婆怡之日記
呵呵,,歡迎大家黎我個blog喔,,希望大家可以留個cm啦,,,
abc33211
暱稱: 怡
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-10
2008-03-08
2008-03-07
2008-03-06
2008-02-29
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
heidi
melody
xanga of 橙皮...xd
小儀...xanga
何浣恩果xanga
站內搜尋
2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


2008-01-21 愉快 分類: 未分類

今朝番到學校,就見到璇姐...佢居然7點鐘起身,仲有時間洗頭...how come?!

首先係兩堂悶悶既LS堂...

然後maths...都說了...連部腦也唔gur wong ml呢!!!

recess...去左搵mr kwan...上左去,叫左三次...傻...

跟住中文堂...悶悶悶!!!

eng堂...對wb...又是呢三個字...悶悶悶...

recess...落左去食野...排到我個陣,我以為冇曬,結果冇買到....點知佢又試整過...><

PTH堂...又是預左悶嫁啦...

CL...整excel...好快做完牙我...kuku

不過lily居然俾左我個blog俾c啟明...

去左廷廷個blog,本身唸住歷史性咁係學校留cm...不過留唔到T.T

頭先去左廷廷個blog...唔知有種咩感覺...好想喊...不過又喊唔出...我覺得自己真係好幸福...

廷廷:你千祈千祈唔好喊+唔好唸住死...

雖然,我知道你好掛住個個人...

但係,你覺得你死左...個個人會好開心咩?!

時光係冇得倒流既...雖然...你真係好懷念你細個d日子...

但係依家...你亦都有我,,有欣欣,,有傻kai,,有好多好多既人陪住你...

我地會永遠永遠陪住你....






訪客留言 (返回 abc33211 的日誌)


UnyxMAN.Utd` 於 2008-01-22 03:14 PM 發表:
CMCM =]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



[*...Ting廷...*] 於 2008-01-21 11:01 PM 發表:
多謝囉!!!!好開心...........不過又關佢(傻kai)乜事
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



come form 2A 於 2008-01-21 10:52 PM 發表:
你個blog好好笑!!

我係係2A ga!!

估下我係who????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我估你係c啟明...
得你先會又打中文又打英文...
+上咁岩得咁q lily姐又俾左佢睇..
Posted at 2008-01-22 06:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻婆怡 於 2008-01-21 10:33 PM 發表:
hazel,,唔好笑我啦...我都知自己糗...但...總之唔好笑啦!!!
cammy,,唔緊要啦...唔明都ok的=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



haZEl 於 2008-01-21 09:56 PM 發表:
我黎啦..wakaka
睇左lily個xg..你真係好好好搞笑^^..(爆笑中)wakakaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



caMMY..=)/ 於 2008-01-21 09:40 PM 發表:
CoME了
唔多知你講咩-口-''
But Sup你>0<’
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]