| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 13 日 星期日  |
2008-04-13  |
|
今日係4月13日..
好耐冇打lu..唉唉..
因而冇心機打lor..
e排都冇咩特別事發生..
所以米唔打lor..
考試喇..唔想溫..
但唔溫又唔得..
不過..考完試有排開心..
因此有得去camp..哈哈..
不過..都係3曰2夜咋..
如果去6日5夜就好喇..
死..功課都未做完..
唔打喇..做功課喇..
4月13日..
就係咁過..=]
|
| 出爐時間:2008-04-13 12:23 PM 記得Cm呀!! [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
sor,係5月20日= = 我驚到時唔記得同你講happy birthday! 我講定先=]
|
|
|
bo:你4月26日生日?! happy birthday!
|
|
|
我都想可以去耐D牙''' 最好就去1個月-00-'' 嘻嘻''' CM 4 U
|
|
|
傻man 於 2008-04-15 07:46 PM 發表:
cm for u"!!
|
|
|
係係:: 你都要多d黎我個blog''cm呀 嘻....娃上''
|
|