金日同oiin去街!!
2個kai子沿途只会笑-.-'
搭車都俾人望住-.-
笑笑笑笑 ........kai
食好多野架......
買得仲多XD!!
系咁引oiin買野!!!
佢又買喎!!
笑死!
comment!!
白色情人節快樂