唉!! 考試喇!..... 今日英文堂.... 細鄭話我地班以後5可以咁 , 5可以咁... 1.如果嘈....就警告先 2.之後記名 3.揾媽媽 4.停課喇!!-3-... comment`~
唉!!
考試喇!.....
今日英文堂....
細鄭話我地班以後5可以咁 , 5可以咁...
1.如果嘈....就警告先
2.之後記名
3.揾媽媽
4.停課喇!!-3-...
comment`~