7:45分起身,8:00落街打壁球,打到9:30番屋企,看爆龍戰隊,好無聊,食早餐.出絧纙灣,見到有間運動用品店有2折,但係好多人排隊,我照排,上到去先知運吉,全部都係得6至7折ja ma。
然後去意粉屋食飯,食到我行都行唔到呀,真係好飽呀!跟住去買花茶,買左差不多1個半鐘,累到我呀,跟住就去Sogo啦,我見到model,陳嘉容...(唔知你地識唔識呢),超多人呀,呀媽買左燕窩果汁糖比我食,機本常同一般既糖一樣ja ma,想想下都覺得唔抵,42蚊15粒,你地話啦。
去搭8p番屋企,番到屋企就落街食晚飯,有得食壽司呀,又係食到我勁飽,差d想 ,哈哈.番到去看美女廚房,超好笑,我一陣要看女王的教室,因為個老師實在太似miss chan啦,我一定要懷念下佢,所以一定要食
|