三年既初中三完啦. 係依三年.我認識左好多好朋友. 但這些好朋友都係.係中三先認識. 有D覺得太遲.但我都會好好珍惜. 有你地聽我講野.我都係好開心. 雖然問題都冇解決到.我感覺好似放鬆左. 要多謝一班好朋友. 多謝多謝大家.