家姐用左我部電腦,大哥同二哥出左去,咁咪用呀哥部電腦囉...點知...上左MSN,MSN有問題,睇唔到好友名單...要人地ADD我先各傾到計!但係冇人add,整到我悶死-,-
只好上網睇野,打埋日誌-,-悶...