生日都比人追住黎打 囧!!! 生日都唔係我大哂既...仲要比好多好朋友遺忘我既生日...T_T~~~~ 生日不快樂...T_T....
禮掰4仲叫好DD...有跳高玩...心情好好...一開頭我跳唔到100CM...... 後尾跳到110,黃老師仲話我跳到125好過大師兄添牙XD