好想快d到聽日...因為有得跳高高><'' 可能前幾日放假...我係張床到訓左10個鍾左右...><''整到呢幾日個人好累...><'' 又好想快D星期六''打籃球球><""
依家好掛住個籃球-V-''
返學返到屎屎下...成堆雞腸功課都唔多識><"係直頭一D都唔識先岩...聽日雞腸要默書...未溫><''