今日下午打機打左個幾鍾,差唔多兩個鍾就返左方小~ 打籃球個時...''好人''圓形哥哥...佢送左個波餅我食...哇哇T_T''至於圓形既後果係咩呢?XDD~當然是給本小姐痛打他一頓XDD~ 不過今次好好啦....上兩次痛好多....><' 仲有成堆功課未做...D功課真係堆積如山啦....聽日唯有加油啦...