琴日去左面試,6個人小組討論,不過偶好好人冇攻擊佢地講既野-V-
不過搶左比較多分既總結黎講XD冇計啦...班友仔係到狂搶住黎講....我左邊個女仔又少出聲啵....我咪好好人咁,講完問佢意見囉!不過我有少少後悔到冇攻擊佢地=3=
雞腸個時....原來佢地唔識聽....我仲第一個講添...因為我舉手講先,後來佢地聽到我講,先知咩題目,仲有一個男仔抄我講既形用詞....仲要讀錯音- -''
我雞腸個時有準備嫁....不過個時緊張...講少左多分既....不過都有重點,冇離題-3-
我等我個FD等到屎屎下...都係走左返屋企,跟住我返到屋企,佢打比我,我先知原來佢係最後一班放...SO我等到以為佢閃左人先...
我同佢去左食野...買左兩樽有DD酒精既飲品,我一直行一直飲-3- 有少少啤油味
談樂樂(陪我既FD)佢話我個著到好串,我唔覺得,著左一件黑色短(就)衫,一件黑色背心同一條青青地綠綠地既牛仔褲,銀色皮帶
我FD話我一直行一直飲類似啤酒酒樽既飲品仲串,佢話如果我有埋煙就成個飛女-3-我先唔制''
我同佢行左去公園坐,一路坐,一路飲,一路傾計-3-
仲周圍行,去左頌富,新北江行街街,仲同談樂樂去左睇我乾媽~幫我乾媽帶劉曉欣同劉俊去公園玩....玩到好夜-3-
不過我大部分時間都係爬上高既地方吹風,個晚好多風-3-
我個時著左一件短(就)衫,一件背心,有少少涼涼地
個夜玩到9點先返-3-結果比牙媽話我...因為由下午12點幾出到9點...好累...
|