- 傻◆碧 ♥ 大王 ❤
如果愛你 就會接受你的一切❤
如果愛你 就會跟你說我想你❤
abcd450
暱稱: - 傻◆碧 ♥ 大王
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
某章某節
恩哼
文章分類
全部 (185)
袐密 (1)
不爽的日子~ (1)
未分類 (183)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 245
今日人氣: 4
累積人氣: 24193
2010 年 9 月 13 日  星期一   晴天


原來離開一個人某D時間,先會睇清楚一個人面目有幾可憎。 忿怒 分類: 未分類

雖然係小學期間算唔上人見人愛,但係自問良心冇做過一D好過分既野~

話哂都要同學/朋友一場,唔鍾意我,唔鋸我咪出聲囉!

給陳某人:記唔記得係小學有3個朋友為左你差D連命都冇~?我係其中一個,雖然我一早知你根本就唔鍾意我,但係唔鍾意咪出聲囉,你以為我想攪到你冇哂朋友,你乜水牙?值得我哂時間攪咁多野?仲有,係你搶左我個朋友先囉,佢話同你一齊好唔開心,佢話想同返我一齊放學嫁!你就以為係我叫佢咁講,好心你啦!連是非都分唔清楚,學咩人係中學到吹衰我?你咁忘恩負義,唔好怪我到時見到你,會一巴車過去先,仲有,要還手之前諗清楚你有幾多力量啊!打又唔夠我打,串又冇種串!學乜野人地講壞話啊?以為自己有左條仔就大哂?唔好傻啦!

真係多謝某學校裡既學生,每日不停提著我個名,令我係你地個間學校出哂名有幾衰,得咁衰,唔好比我見到你地,我唔拉擔保我會用咩方法黎對返你地。

多謝方小既""同校好朋友""啊!我諗你地連自己既學校係咩都唔知囉!咁叫朋友,咁叫同學,咁叫同校,我真係要去查下到底真正係咩意思啦!

既然你地咁唔鋸我,又唔講,上到中學先至唱衰人,咁冇種就唔好學人講我壞話,有種講過就自己認,小學又冇種講,上到中學唔同校先講人壞話,有毛用咩?唱得咁開心,天收啊!






訪客留言 (返回 abcd450 的日誌)


sukibb5201 於 2010-09-18 09:17 PM 發表:
- -!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幹啥這樣無奈-3-''?
Posted at 2010-09-22 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwan714 於 2010-09-17 10:18 PM 發表:
雪碧;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

君-3-;;
Posted at 2010-09-22 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sukibb5201 於 2010-09-17 07:42 PM 發表:
雪碧;B
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''
Posted at 2010-09-17 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wan_355 於 2010-09-15 09:25 PM 發表:
沒有人會唔鍾意你!是你常常話鬼鬼.......
話鬼ha,鬼好奇,鬼先多.....
我是她最好朋友!
你不了解她,算!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

要是你真的清楚她真實的為人,你就不會這樣說了~不了解實情還是不要這麼肯定
Posted at 2010-09-15 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wan_355 於 2010-09-15 09:20 PM 發表:
算你啦!!!,她鬼會每日不停提著個你名咩?好閒咩!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢有冇做過,佢自己知~送你一句:知人口面,不知心
Posted at 2010-09-15 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sadie_SiuK 於 2010-09-14 09:01 PM 發表:
雪碧,,十卜你XDD''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

芒芒最好><
Posted at 2010-09-14 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]