由25個晚起,眼睛一直唔受控制~唉/....\
無論蕉早定晚夜,眼睛都要流淚...雖然流得幾行幾行..但係都幾痛苦架><'
25號個時係咪唔去蝴蝶灣好D呢-__-我係咪決定錯左呢?
不過..依家既我,無為呢個決定而去後悔...只係覺得自己好蠢好蠢..
~早知如此 何必當初~
整個人都不受控制了..我快要瘋掉了...
就算再多關心我的說話....現在都聽不進耳朵裡去了-__-
為何這麼多關心我的話語都只是由朋友口中才聽得到的呢..?為何不讓我聽聽你開口關心我呢...?
不知你有多少天沒再看過我的日誌..不知你現在在幹什麼呢...?
做人還是不要期盼太多比較好,有希望必有失望.
我寧願別再只會期望.
平日鬼計多多的我,如今對著你也無計可施了.
真是一物克一物啊~
|