- 傻◆碧 ♥ 大王 ❤
如果愛你 就會接受你的一切❤
如果愛你 就會跟你說我想你❤
abcd450
暱稱: - 傻◆碧 ♥ 大王
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
某章某節
恩哼
文章分類
全部 (185)
袐密 (1)
不爽的日子~ (1)
未分類 (183)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 245
今日人氣: 13
累積人氣: 24220
2011 年 6 月 2 日  星期四   酷熱


仲有一個星期多D就考試啦~ 不安 分類: 未分類

唉~唔想考,因為大部份都唔識,用最後兩星期盡力溫書,,,?
對我黎講,有難道-3-
平時上堂唔專心,書又唔睇-___-
今次考試死硬..最怕老豆嘈我/........\

唔知成績會唔會再退呢...
上次測驗,老師話好易,我都退步左勁多
今次老師話份卷難...
我死硬,死定了....

英文唔識,所以數學都衰埋,連埋科學都玩完-___-
通識勉強合格多dd~
其他科應該無咩野呱...
設計實唔合格.普腦可能唔合格...
睇黎大部份都係唔合格-__-''
死溫數學,可能合格....可能./...........\.........






訪客留言 (返回 abcd450 的日誌)


jasonli350 於 2011-06-04 12:56 AM 發表:
英文唔識,所以數學都衰埋←咩道理= =
努力啲溫書啦,我會撐您=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為我數學用英文教/.............\
Posted at 2011-06-04 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherrylau199806 於 2011-06-02 09:44 PM 發表:
cm''
加油 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

th x
Posted at 2011-06-04 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]