最近呢排病左牙!!!咳到聲都沙哂,,又要塞鼻兼發燒tim!!!好辛苦呀!!!
中文呢排有好多嘢要做呀!!又係默書,,又係測驗咁,,溫都溫死人牙......唉~~~
今日lunch岩岩完左個陣時,,死人吳子龍攞個包出黎同青蛙係到掟黎掟去(個包有袋包住左嫁),,之後個包掟左去希叔度,,
原來希叔先至係最恐怖個個,,佢一嘢掟左埋黎我度,,緊係唔中我啦!!!掟中我張枱到,,個袋爆左,,個包碎哂。。。
估唔到佢原來係咁大力-.-"(汗..)