今日請假冇返學,,俾牙媽捉左去睇e生,,先知自己原來係喉嚨發炎,,又要食藥,,超慘!!!!
聽日唔想返學呀!!!要考吹笛,,我都唔識,,點考呀!?唉~~~~T_T"
真係好唔鐘意返學,,鬼死咁多功課要做,,又成日測呢樣測個樣,,諗到都覺得煩!!!
食左d藥勁眼訓,,但又唔訓得住wo~仲要幫人做哂d功課先得呀!!!!>3<”
唉∼我真係命苦呀!!