今日我真係好唔想返學嫁!!但牙媽唔俾,,冇計啦!!唯有拎埋d藥返學啦!!!唉∼
第一堂就係音樂堂,,要吹笛,,既然唔識吹lor~唯有詐唔舒服落e療室............
呢排成日俾人將我同雞泉拉埋一齊,,勁唔鐘意lo∼!!
好唔容易捱到放學,,但又要補數wo!!唉∼
一返到屋企又即刻做功課,,想訓都冇得訓,,攰到爆。。。
算...唔講咁多住,,訓覺大過天>3<”