今日有P.E堂,,我尋晚特登半夜死起身將件P.E3放入個bag度(因為半夜先記得第2日有P.E堂),,
諗住今日實唔會又冇帶3而俾豆丁話啦!!!點知到左今日豆丁話佢唔記得左帶3,,要我陪佢唔好上P.E堂!!!
嘔血.................-.-
好采今日要上個陣時落雨,,唔洗站成粒鐘姐。。。
好慘呀!!!!!咳左咁耐都仲未好返,,唉∼*