今日上緊中文堂個陣時,,望出左邊既窗白茫茫,,係茫到咩都睇唔到個隻,,
我都係第1次睇到咁既景象。。。
但望去右邊既窗呢,,雖然係落住雨,,但睇咩野都睇得好清。
2邊成好大既比例,,勁好睇,,超正wa∼*
但我最憎既就放學個時落雨,,勁唔舒服lor]]]]*