今日大灰冇返學呀,,本黎就係一件令人覺得開心既事黎既..但點知好死唔死今日竟然有test wo∼!
因為大灰冇返,,我地都唔知有個test,,連係test咩我都唔知,,心諗:死緊喇今次。。。
果然冇估錯,,我真係一d都唔識。。。今次我仲唔俾灰熊殺.....
尋晚唔記得左帶中文d功課,,搞到今日要留堂-.-"
不過都冇所謂啦!!!!反正有文文陪我留。。。嘻。嘻。(奸笑)
呢排牙妹都唔知做乜,,成日係咁吹笛,,煩到爆!!!!!!!!勁想打爆佢,,佢又唔識吹wo,,又唔知自己吹得難聽wo!!!
d魔音搞到我簡直想死咁濟(汗)。。。
最近我追緊套電視劇牙,,叫做[[[終極一班]]]**呀!!!超好睇牙!!!!!!!!!!!!!>3<”
最衰係星期6台灣睇完,,星期日先到我地有得睇啦!!!唉∼*
我發現,,我同龜龜都係愈黎愈唔鐘意豆丁lor∼!
佢好自私呀!!!
|