今日我約左豆丁同龍仔1齊去睇戲,,睇"死神再3來了"同"獨家試愛"。。。
睇完"死"之後,,我地都覺得好哂$lo∼d人死得好核突(我都唔多敢睇),,又無聊wo∼
後尾豆丁就走左去同fd溫書,,得返我同龍仔,,到2點幾個陣我地就睇"獨"喇!!!
本黎都好悶下嫁!!!但好彩尾尾個到都幾好睇,,
方力申喊個樣好得意呀>3<!!!哈哈~~~
睇完"獨"之後呢...我就約左豆丁1齊返屋企啦!但豆丁要5點先到,,
咁我嗚咪同佢逛陣先lo~~逛到去3聯就直接係個到邊睇書邊等喇!!後尾我買左本書。。
之後豆丁到左,,我地癲左陣就走喇!!!
因為我今日由起身個陣就開始胃痛到夜晚,,媽咪同我去睇e生lo∼!
先知我原來又胃抽筋,,唔怪之得痛咁耐啦!!!
返到屋企沖埋涼都10點幾lu∼諗住訓但又痛到訓唔到,,咪同龍仔sd massage lo∼!
1sd就sd到差唔多12點喇!!!
|