唉∼∼今日都仲係痛呀個胃,,攞命!!!
完全唔想食野,,但唔食又唔得,,俾龜龜殺左我都似,,我都未試過食飯食到咁慘既!!!!
放學仲要留訓導tim....吹漲-3-”
去到104個時,龍仔突然俾左塊星形既鏡我,,我記得係佢應成話整俾我嫁!!
我冇諗過佢真係會整俾我lo~!更何況我都唔記得左,,冇諗過佢會記得。。。
好開心又有禮物收^^v
lunch個時,,謙啦,淫鏗啦,吳子龍佢地班友玩到癲哂,,拎d廣告彩黎掟,,起好笑。。
之後上中文堂個陣時冇乜點諗過考說話既題目點講,,冇計,,個胃仲痛緊ma~!
都估到會考得幾差嫁喇~唉.......
|