唉∼今日終於都測哂喇!!
chem同bio都冇溫過書,,但好在有mc題姐∼如果唔係我10分都唔知有冇牙....
哈哈~我生平第1次交白卷既科目係~~~~chem,,我估到我今次會嘟嘟嫁喇~~~
唉~~~~冇計啦!!難得黎我又唔識做!!佢仲要係全英tim!!!識鬼咩!!!!!
放假lu∼ya∼*但有好多功課要做∼做死人∼唉∼∼∼
今日同龜龜,文文去左睇"至尊無賴"呀∼好好睇牙!笑死!
但最好笑都係龜龜∼至於咩事我就唔講lu∼哈哈∼