呢幾日陪龜龜返工∼好鬼悶呀∼幫佢派之餘仲要係冇$收tim!正pk∼
唉∼d功課都未做過∼日日掛住返工,,訓覺,,野都冇乜點食過∼搞到成日胃痛!
今日牙哥陪我去左e生度做檢查,,又俾個死人頭e生鬧到我趴街>3<”
佢話我個胃再傷落下,,入硬廠度住wo∼!搞到我牙哥啤左我勁耐,,
幾驚佢嬲牙!!好彩冇事,,不過唔可以俾佢知我又冇食野,,如果唔係我俾人殺都似!!!
尋晚訓覺個時唔小心整跌左部手機,,壞鬼左牙>3<!!!!
真係慘!!聽日到我要返工喇!!唔係好想返呀!雖則有$$姐∼但......
好悶牙∼!!!!!!
|