好眼訓呀今日,,今朝5點倒我牙ba就入左我間房度玩電腦,,佢1開機我就即
該俾佢嘈醒喇!!勁想鬧佢lo∼好在今日要返工唔洗對鬼住佢姐∼
返工個陣好在龍仔陪我咋,,如果唔係我1定會生菇-v-!!!
但今日搞到佢咁悶∼係度講聲sorry牙∼*
放左工,,我地去左葵度喇!!!跟住係特賣埸度睇到晴晴同埋林嘉欣牙!!!!!
哈哈∼好耐冇見佢地喇!!牙欣剪左個頭牙,,好靚女牙>3<!!!!
佢地走左之後,,我就屈左龍仔$50黎買書,,買左5本書呀!!超正!!
勁開心牙!!多謝龍仔wa∼哈哈***
再之後我地都走埋lu∼
|