今日好悶呀∼諗住話做功課,,但又冇做到,,唔想做,,聽日1定死硬-3-”
3點半個時見悶悶地∼冇野做∼咪同牙ma去葵lo∼去左1陣就返喇!悶到爆∼
好難得今日居然冇同屋企人嘈,,仲有講有笑tim!!雖然唔包括個個衰人∼!
但無所謂。。好耐冇見過牙ma笑得咁開心喇!!!
睇到佢笑得咁開心,,我都好開心呀>3<!!!