好開心呀,,chem竟然有26分呀∼!我仲以為會食蛋tim!
我個班有成大半班d人都唔合格牙,,證明呢份卷真係好難啦!!!!!
我今日都唔知搞咩,,頭個3堂都勁攰勁眼訓,,好在第3堂係math有得訓姐∼
訓完之後好左dd咁多咋∼之後係中文堂∼冇得訓∼咪同吳子龍同埋carman玩lo∼
點知我勁輸俾佢地2個wo∼carman就好d,,彈同捏都勁細力,,但吳子龍整到我隻手
背個度瘀左...好鬼痛....但勁好玩!!!!
但放學個時就唔係咁開心,,因為我同豆丁又嘈左,,雖則話後尾冇事,,仲1齊放學姐∼
但都係唔係唔係咁開心lo∼
返到屋企,,沖涼個時個頭突然勁痛兼勁暈wo∼搞到平時沖9個字就沖好既涼變左個半鐘先沖好,,
唉∼∼∼呢排個頭痛同暈得好密∼唔知係唔係因為個樣野呢?
好煩牙***好多野諗牙.....個樣野忍得我好辛苦牙....講唔講俾人知好牙??
我好想搵人傾∼傾下我有幾驚,,但又唔想俾人知wo∼*唉"""
|