今朝早落大雨,,我同龜龜佢地都冇帶到遮,,俾雨淋到成隻落湯雞咁,,
之後上堂個陣,,可能因為俾雨淋完之後就即刻吹冷氣,,所以勁頭痛,,
第2堂仲要測math tim!!!死緊喇!!!!
好唔開心牙今日,,因為個樣野俾我個fd知道咗牙,,佢尋晚撞中咗我個密碼牙,,
唉∼∼∼今日上堂個時俾佢逼供,,話我咁大件事都唔話俾佢知,,跟住小息捉咗我去toilet
度攬住我係咁喊.....我成個人都呆咗咁企係度,,0哂嘴lo∼我冇諗過佢會喊-0-"
又唔係好大件事,,洗唔洗咁牙?!雖則話我都有喊過姐>3<”
上P.E堂個陣勁胃痛牙,,但今日考體能要跑10個圈wo,,咪唔理佢照跑lo∼
點知等到我跑淨4個圈個陣,,痛到我行都行唔到咁濟,,咪俾人捉咗e療室lo∼
但好似唔記得咗登記返"""
放學返到屋企,,嘉嘉俾咗張相我睇,,嚇到我痴線""張相入面有個d野嫁!!
搞到我沖涼個陣驚到死。。。。
仲有1樣嘢搞到我好唔開心嫁,,就係龍仔佢到今日都仲嬲緊呀!!!
我最驚人地嬲嫁喇(雖則我唔多知佢嬲咩).......加上我又煩wo∼尋晚咪喊左成晚咁濟lo]]]"
好似喊到4點幾,,喊到頂唔住先訓∼*
**************龍仔,,唔好嬲啦*************
|