今日補習又係補數,,勁慘.....
補完習之後,,陪人去食m記,,條友係我尋晚識嫁,,同佢好快就熟落咗,,但佢講d野好深奧,,
好難明,,搞到我要係咁諗野,,個死人頭係咁笑,,激死我喇!!!!
我開始好唔鐘意我牙ma喇!!!成日都冇問過我就偷睇我d私隱,,係我牙ma
就可以咁做嫁喇咩!?過唔過份d呀!!!!哼!!!勁嬲牙>3<!!!
*******牙ma,,我尊重你,,但點解你唔尊重下我呢?我唔想用我對個個人既態度黎對你牙********