cursorshelp
       ★_*•企 鵝•*_★
 °°ˋ◆::; 沉 迷 了°*﹊
abckaka
暱稱: 【企 鵝`°×〣
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2006-10-30
2006-10-26
2006-10-25
2006-10-24
2006-10-23
文章分類
全部 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 157
留言總數: 82
今日人氣: 2
累積人氣: 8098
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


老公平安到達,,好開心牙!!!! 分類: 未分類

第1日]]]*

成日都係到掛住老公,,,,,冇乜點食過野,,,搞到胃又痛........

好努力咁叫自己唔好再喊,,,但都做唔到.....真係好掛住好掛住老公......

本黎今日好DOWN嫁,,,,不過岩先9點幾個時收到老公SD俾我既MAS,,,

知佢平安到左個邊,,即刻開心到喊!!!

老公果然係好了解我牙!!!知我諗緊咩,,,係個MAS到答哂我!!!!好開心好開心牙>V<!!

___________________________________________________________

KEISUM牙哥...好多謝你牙!!!如果唔係你,,我都唔知我點算好牙!!!

好在有你開解我咋!!!如果唔係我驚自己真係會介手........

有你做我牙哥,,,,我真係好開心牙!!!

 

***我愛你牙,,老公!!!MISS U***






訪客留言 (返回 abckaka 的日誌)


aa 於 2006-07-22 06:46 PM 發表:
我黎左呀~~老婆仔
好掛住你呀~!
我係呢邊好q凍呀
衰在我得一件長就3
就黎凍死做雪人啦!!
不如你寄d33比我呀
好想著香港個d超形既3呀
呢邊個d勁7
係勁勁勁777

我好想聽你唱歌呀
你d錄音唔夠我聽呀
不如你再錄多d比我呀
再唔係sd d歌比我呀
好悶呀
除左掛住你我冇野好做啦!!!

呀重有呀
你個老婆呀
又唔鬼食野
我叫過幾多次呀
唔該你食下野啦
你唔食我嬲家...

ps my.....
電話:0402904289
地址:128 Power street, Plumpton nsw 1278, Australia
得閒寫信比我啦
各位呀哥都寫得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

老公>3<!!!!!!!
我都好好好掛你牙!!!
下......做咩唔帶長袖3去牙!!蠢!!!
好牙!!我睇下有冇岩你既33牙!!
唔好凍親牙><!
 
呃....點SD俾你牙???
你住係邊牙??悶!?
HEHE*咁你掛多D啦!!
 
呃.......我聽日食D LO~
唔好嬲牙><!
 
電話我唔係咁敢打.....= ="
 
我驚又寄錯TIM~~KAKA*
我1定會寫嫁!!
但......寫你中文名定英文名牙???
Posted at 2006-07-23 12:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]