第3日]]]*
今日好開心牙!!!因為今朝早6點幾就收到老公既MAS,,哈哈!!!
晏就同MAMA,,牙妹去左買書,,,D書好重........
返到屋企就即刻收到馮文禮既電話同老公既MAS,,,
今日收到老公2個MAS牙!!!哈哈∼∼∼好開心牙>v<!!!
之後仲收到老公既電話,,同佢傾左成3個字牙!!!開心死我啦!!!
HEHE*開心到喊左出黎,,,冇記錯既話,,好似得老公可以令到我開心到喊嫁咋!!!
呵呵∼∼聽完老公個電話之後就食飯飯喇,,我竟然食左成碗飯WO,,,嚇親MAMA之餘都開心死佢......
MAMA仲同我講牙,,話早知個個電話係龍打黎,,佢就搶個電話同龍講話佢個女痴左線.......= ="
HAHA*總之今日係好開心啦!!!
|