第4日]]]*
今日南南搵我去黃金海岸到玩,,但我冇去到,,
雖然我都好想去,,,但懶得換33,,,唔想郁........HEHE*
係屋企睇左成日小說,,,眼都痛埋....= ="
晏就同牙妹玩左陣,,,HAHA*玩到癲左>v<!!!
同馮文禮傾電話個陣,,,我地諗好左老公返黎個陣點同佢補祝生日&去玩!!!
HEHE*雖然其中1樣係我好驚既....= =" 到時可能拉埋牙妹出黎,,幾大都要搵個人陪我死!!!
不過.......都係要睇下老公得唔得閒同肯唔肯先得.......
岩岩睇到老公俾我既留言,,哈哈∼∼好開心牙>3<!!!
今日喊少左牙(唔計因為睇小說而喊個D).......唔想喊咁多,,免得老公擔心!!!
老公,,我今日都係好掛住你牙>3<!!!
食飯前又同個個人嘈,,興到飯都食唔落,,,搞到我依家又胃痛......頂!!!
難得既好心情就咁俾佢破壞左喇!!!唉.......
|