MIMI*

MIMI..

我就是我

不想再為自己以外的人

苦惱下去...

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

NEW DAIRY!! 
/_\
做咩播
XG PLZ
2ND DAY OF TERM TEST...
溫書L0R*

NEW CM!!
最近三個月尚無任何留言


 

2006 年 9 月 15 日  星期五


OH NONONO

今日冇落雨嚕

自己返左去

撞到J諾..個邊個仲係到以為我同姚兒兩姐妹-\/-

唔好玩NA

早會INPULSE係到講,,

仲有WHAT'S THE FUN!

大家投邊個呢?

我覺得佢地D活動都幾似

比左兩個人情徐霖-\/-

原來我今日徐左中屎

一本書都冇帶!!

真輕鬆..NA唔怪得

FIRST 2 IS

之後好似MATHS

兩個都OK

MATHS王SIR講左DD DT

我諗MATHS我今年都OK

RECESS.....區茵講野真係好大聲==

我講野真係好細聲!!X]

好溫柔咖姐!>\/<'

之後PTH,,

HATE IT,,不過多謝CAT本書

CL!都係咁上下

同柯屎勁傾計!>'<

LUNCH,,去左PIE N TART 又去食左燒賣

返到去INPULSE係到唱歌

校歌啊]走哂音

扮緊黃師奶?!

之後ENG LIST

同姚兒出去搶住答

因為太多唔識

答左D識GE就唔洗比人點去答X]

ART,,廢MZ WONG!!

我地係到玩D無聊野 :)

之後又要上返去拎書包

放學WIF柯屎..玉旦走..

撞到肥HIN,,SOR!

係我點左你..咁啊水話LAM要REMI==

去左摸啊JAY隻碟>/\<

冇錢買*

之後行左陣同玉旦返..

小琳你好唔GUR咩?

我真係冇囉,,

冇唱通街過份啊下..

我真係冇..><

唉```

仲未買返三角尺啊..

累左LAM..><''

SOR! FOR LAM N YAN!

我真係好想比心機讀書咖**

我真係會咖@@''



« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 204 | »



tofumonzter@createblog.com