MIMI*

MIMI..

我就是我

不想再為自己以外的人

苦惱下去...

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

NEW DAIRY!! 
/_\
做咩播
XG PLZ
2ND DAY OF TERM TEST...
溫書L0R*

NEW CM!!
最近三個月尚無任何留言


 

2006 年 8 月 28 日  星期一


大總結*

去左個CAMP哇.....

23/8--THE FIRST DAY!!

-- 頤陪我NA``THZ=]

之後都同雅婷OK FD*一路傾偈

搭車果時同佢勁講野NA

成個鐘先到,,,浸會園..

放低野之後去左2A

玩左D遊戲...認人的

有一個潘暐迪...同潘暐柏個名好似啊

仲有一個同我同姓的男仔,,,叫廖康傲NA

仲有同一個女仔OK FD啦開始叫清,,-\/-

一開始玩呢D遊戲我地幾個都未熟..

THEN食飯..唔係太好味不過接受到NA``

之後有個GAME..潘暐迪係我MARK 果個...

我勁比佢踩踩踩踩踩...

好無奈啊**

之後有個GAME玩尋寶NA..

係鬥快的,,不過我地兩組想早D訓..

所以之後就勁通水囉!!XD

依個咁好GE IDEA梗係我諗咖NA!!

之後都係搵得好慢

頭四個POINT都係我地搵到哇...

我地搞左勁耐囉``

但係我勁慘..

因為同一個死F1仔一組..

[[雖然我上年都係]]

佢勁賤囉..又黑人憎>/\<''

我頂佢肺..死賤LAY丫

聲大夾惡就得咩..

我聲唔大唔惡咩,,

又唔夠人串,,講野冇D常識冇D道理

大佬仲要我同佢一組

我好心你食屎NA

不過我咁溫柔,,X]

之後呢..我地輸佢地組一個POINT.....

答案係CONFIDENT!!

OHOHOH!!我最多果樣喎

黎到依度都幾好玩,,除左果條賤F1仔之外NA OF COZ,,

之後係我地女仔房做SHARE

之後我地諗住出去食面...

點知小食部閂左啊==

入返去,,10人房....2個TOLIET

想沖涼又冇位...

之後同清過左男仔度沖,,

因為佢地話唔沖住

我太驚

所以同個女仔一齊沖囉

之後出黎...

去左小食部搵傲&迪

清途中同我講

我覺得你係好易信人..

好易同人熟GE人囉

好易比人呃咁.....-\/-

我有咩,,我係咩..><

因為傲KEEP左清隻錶..

佢地自己帶面...嗚*我冇得食,,

之後去左佢地房鋤DEE,,,,

不過話就話鋤DEE..

我地玩左陣TRUTH OR DARE,,

玩左陣蓋綿胎*

之後都勁傾偈....

勁黑人憎果個F1仔係到勁搭?

我地勁講''搭[[木台]]的..唔洗理*

之後佢走左,,另外一個人又走左

就得返我清傲迪NA

我地4個傾啊傾傾啊傾

玩下玩下,,個搭?人閂我地燈..我頂

驚啊..嚇親*

不知不覺一點,,個MZ趕我地走嚕

之後我地想係到訓

不過個MZ唔比播=]

之後返房....

同清訓NA,,又係因為我怕囉

之後聽到D聲好似係推車咁

原來係落雨呢,,*

-  第二日..

一早起身食野NA

之後上返2A玩左D GAME啦又

咩合作又點點點咁

之後LUNCH有段時間

成個鐘,,我地拿拿聲食完野就上左2A鋤DEE.....

我地鋤DEE玩到勁搞笑

我同我旁邊的迪勁交換D牌XD

清同傲又係,,

玩下玩下就變左兩個人一組囉-\/-

之後又玩D營GAME,,

有一個扮傷殘,,勁慘啊

之後又有一個悾張紙你,,

2分鐘15條題目

但最後一條係..

你不用回答問題..只要大叫一聲UP即可..''

估唔到..我係最快果個哇,,

好開心好開心XD

傲做到第8條先發現...

太可惜啦

之後一個信任GAME...

我地一班人拖手成直線

一個人蒙眼跑過黎囉..

我係第一個....

有D驚...不過都過左去..

張開眼睛..好高GE迪係我前面..我諗我係撞左過去的,,

不過又好似唔係..好似係撞左係啊婷度

早知我勁撞去佢度食豆腐NA....後悔X]

我承認對潘暐迪有好感...

我諗佢大概唔會上黎..所以唔會見到

所以可以放心打XD*

之後見到班裸男...係半裸姐*

應該係大學生來的

上返去2A鋤DEE AGAIN同埋勁笑囉

我諗5點幾到啦去到

就要準備燒野食...

BBQ會係我地最後幾個鐘玩哂佢...

因為之後我地唔同組..

就要分開啦

BBQ未開始我地落左去果時

係到睇人[[半裸男]]打波

之後我地幾個去TOLIET

返到黎見到冇?啦..

一定要同個死F1仔一齊

但大家都勁唔想囉

慘啦,,佢勁煩囉

同佢又唔係好熟...

之後又係到懶哂野咁播

不斷係到講野

我地都冇理佢

我地勁無奈囉

應佢又唔係唔應佢又唔係

落雨都幾大下啊

好黑...

之後上返2A傾多陣偈就要走嚕

幾唔捨得

之後我地就要開始分開行動啦...>/\<''

傲問過個MZ唔比我地姆個一組

唔比我地轉喎...

因為要佢幫我地分

之後我地第一個POINT係文化中心

對住對面個海大叫我愛HK..HK好令啊

叫左三次...

D人望住哂我地囉

好樣衰..又唔做唔得播

之後去左好多地方啊

去左重慶大夏

好多人黎派卡卡比我地啊

搞到幾驚...

勁大雨囉所以我地勁慘

我地要落是油街...

由廟街過囉....

去容樹頭花園啊

睇左D野

我地搵路搵左好耐啊

由尖咀MTR去油麻地

之後行錯幾多路啊

好少姐X]

我地太快啦

好少時間都到POINT囉

就撞到第二組D人...

唔係迪果組

我居然有D失望...

見到傲,,但係佢唔比我地講野

所以見到都唔叫得佢地囉

之後我都唔係好記得去過D咩野啦

總之就係我第二次轉MTR由MK去金鐘再去灣仔行到出去時

見到另一組人

我正係知道見到迪果時我咩都諗唔到囉

即刻要快快快行哂佢

因為最後果兩個POINT係一齊的

咁就可以見返佢啦

望左佢一眼就走左啦

留而清就勁大叫我

不過我地都唔講得野NA

唉之後我地要搵巴路士街

依一條係我地搵得最快GE制

好開心囉真係...

之後好似仲去左一個POINT..

不過我唔係太記得...

或者之後補打返呢一PART NA*

之後去左灣仔MTR出口...

睇左D野咖...

之後我地就去左食野嚕

食左好耐冇食到GE餐蛋面...

好掛住餐蛋面啊,,好正

之後我地又行啦

要去墳場啊

我地唔想咁快去到..

因為我主1諗我地係最快GE...

所以就係跑馬地坐下先

之後有個人打黎

好似另外一組到左

我地就行過去先

一路行我一路諗

到底會係邊一組到左呢....

行到過對面..

見到個啊SIR,,真係勁開心..

因為得迪果組係啊SIR帶的>\/<''

果刻見到佢GE感覺真係超掛住佢咁..

我超想過去攬佢咖,,

不過我知我唔可以囉

所以我搵個人發泄下先

我攬住左啊清

同佢講好掛住你啊

FEEL到迪好無奈...

之後我地三個傾左一陣偈先

我諗清好掛住傲囉,,哈

好似好擔心佢地做咩仲未到咁....

原來之後聽返傲講

佢地行錯好多路

又趕唔到MTR囉.....

所以就唔多夠時間

仲要CUT左兩個POINT TIM啊

要去回教墳場入面啦

佢放左一D紙係上面..

就話要我地自己一個行上去拎的

問邊個淆底

我即舉高哂手NA!!

哈,,,迪又扮下野咁啦,,冇舉手

之後MZ叫淆果D PAIR UP NA

迪話..咁我淆啦,,

我笑佢樣衰-\/-

我同清一齊上去,,

冇偈啦..傲唔係到,,

唔係我諗我會係同迪上去GE...有可能

拎完落返黎腳震震地NA

迪上去嚕..猜咩野咁

之後傲果組終於黎

傲淆哇,,但佢組冇人PAIR UP WITH HIM NA`

就迪上多去一次囉

之後佢地話個FILE吹左落去啊

唉*之後完左啦..[[墳場的PART]]

我地就行啊行.....依舊係我地4個NA

就去左一個隧道入面

佢叫我地分開坐低...

寫遺書......

哈,,,,唔知我寫左D咩呢可*

大家都唔肯交換睇..

死野丫!!*

之後我地又行嚕...我都係企係迪旁邊同佢講野

幾開心丫

我講真我真係好ENJOY

哈,,,仲正過D餐蛋面啊-\/-

之後我地入左WELCOME HEA左陣

我地4個入去....混吉的

之後要入一條巷仔...

好黑好黑的,,大家諗下,,係4點幾播

我仲要岩岩去完墳場

仲要呢...啊傲同啊清兩隻野就行左先

我就痴住迪,,蚊住佢衫袖..係佢後面囉........

我唔係有心的哇,,真的*X][[假的]]

咁之後出到去啦清同傲兩個仲係一齊

我同迪就話計下佢地幾耐先覺得我地兩個走左

點知佢地幾分鐘之後就覺

我地4個一路行啦

之後另一個MZ就行上黎問啦播

你地4個係咪一早識咖

我地答唔係囉

佢話見我地幾FD以為我地一早識喎-\/-

之後佢兩隻野又行先左啦

我地兩個係後面啦

之後好似有一度

我話好攰啊好重啊

唔知係咪太攰聽錯

迪話[我咩你囉]

我O哂咀,,話   下?!

因為唔係太信佢會講

佢就改左話搵人咩你囉

之後我諗我可能真係聽錯

我話我肯都冇人咩啦

大家都咁攰...無謂累人嘛

哈哈,,梗係啦我咁體諒人-\/-

之後我話做咩有個啊伯帶路ge

佢話冇啊邊有,,

搞到我幾驚啊..

之後講返...原來我比人呃左-0-

車...嚇得我丫

之後我地到左維園...

坐左陣分享左陣走左

我地三個又要分開

之後佢落雨啊

迪冇帶''姐,,

咁傲同清一齊擔

我同迪一把NA

佢串我..我拎出黎

佢話..你咁矮..都拎唔到咖啦

我黎NA''-/\-我知我矮

之後呢我濕哂囉''-\/-

我地上車,,

要行快D坐尾位XD

因為尾先有4個囉

傾左一陣之後訓NA

之後迪叫我睇清同傲

佢地兩個都訓埋一舊

仲唔係有野?!我都唔信NA''

之後我同迪行樓梯..D人搭[[車立]]

又比佢地話-\/-

不過我同佢真係冇野

之後係果度爹左陣大家散嚕

留左MSN囉...

返到去勁攰

之後第二日我游水啦

居然仲掛住佢地播...

都可能係掛住迪一個?

我唔知啊

但係我好肯定一樣野係

總結 ;;

我鐘意潘暐迪''

琴日同哥哥勁痴線

係到哥兒妹兒咁-\/-

今日返左LCTMS....

見到好多好耐冇見的人啦

好想見的人

但WING都係冇去到囉

唉*

算啦

終於問左迪拎電話

聽日見到佢地啦可以]]''

我聽易後日又唔係到啦

4日日記幾長下

希望大家可以睇哂啦



« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 204 | »



tofumonzter@createblog.com