MIMI*

MIMI..

我就是我

不想再為自己以外的人

苦惱下去...

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

NEW DAIRY!! 
/_\
做咩播
XG PLZ
2ND DAY OF TERM TEST...
溫書L0R*

NEW CM!!
最近三個月尚無任何留言


 

2006 年 7 月 9 日  星期日


真係悶死我

今日真係一個悶日子

轉左BG MUSIC,,

戀上你的BLOG,,

既然冇咩野做,,等我又打個無聊問先

嘻!!唔想睇就算NA,,

隨便列出你認識的二十位朋友︰
01) 自己丫,,
02) 峯,,今次第一個寫你,,因為平時對你好衰咁
03) 琳
04) 車
05) 珠
06)頤
07)WING
08) 霖
09) 怡
10) 小王
11) 精
12) KARINNE
13) DONG
14) 鐘鐘
15) YING
16) 呀婷
17) 撈屎
18) 輝
19) 筠
20) 超超

[6 號同邊個拍緊拖?]

冇掛
[9 號係男仔定係女仔?]

女呀
[如果 16 號同 12 號一齊,會唔會好正?]

同性
[18 號同 5 號呢]
兩個都咁叻,,-\/-不過唔襯

[17號讀緊乜?]

同班..中學囉,,KYD
[你同 12 號最後一次傾計係幾時?]
上次MSN佢話佢眼發炎

[6 號最鍾意邊隊 band?]
唔知,,,不過超愛東方神起

[1 號有冇兄弟姐妹?]
屎忽細佬

[你會唔會溝 3 號?]
佢有目標,,而且係同性

[咁 7 號呢?]
我唔係GL好者-\/-

[16 號係咪獨身?]

[15號姓乜?]


[10 號叫乜名?]
黃成坤

[4 號最鍾意做乜?]
打機,,行街

[13 號吸引嗎?]
NO

[14 號同 19 號會夾嗎?]
幾FD丫,,有兩句傾咁

[20 號讀緊邊間學校?]

KYD呀同班
[隨便講 D 11 號既野俾我知?]
同班呀,,李子精女仔..大過我

[1 號呢?]
我自己,,,好好人..一定會好準時咖以後

[3 號呢?]
鐘意一個人,,FDFDFDFDFD同班..KYD,,

[你試過對 15 號有 feel 嗎?]
你屎忽就有

[9 號住邊?]
唔想話你知

[4 號最鍾意乜色?]

好難講,,
[5 號同 6 號係咪好朋友?]
唔識播,,不過一次一齊食野..

[7 號鍾意 20 號嗎?]
都唔識點鐘意

[8 號同 19 號呢?]
霖你自己黎答啦

[你點識 2 號?]

小學同班,,成日叫到我唔3唔4
[10 號有冇寵物?]

冇播
[17 號係咪有史以黎最性感既人?]

一定係啦!!

 

打完啦,,



« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 204 | »



tofumonzter@createblog.com