我班D miss真係好變態~~今日中文test 文言文~中要test 兩課~test唔合格中抄課文and課後問題5次~~今次中唔死得!!!真係有人歡喜有人愁~她就同班friend有講有笑,好似好開心噤~~而我就~~~~同我班friend有講都笑,一d都唔開心~唔知點噤~好似兩個世界噤~好似未開始個時候噤~~