BY NO.1
由雙親變單身~由歡喜變鬥氣~由開始變停止~在我心中沒有愛得太遲~只有終身未知~~
ac5
暱稱: 格林繪本
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
卷2作文
悶悶悶
2009-01-28
2009-01-27
3850 到手之3D Marks
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 274
今日人氣: 2
累積人氣: 2421
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


2008-11-11 分類: 未分類

日放學~見到有間糖菓店喎~又想eat糖喎~就入左去之後就買左兩粒糖~~埋單茄時個受貨就話$40~~~當時我o咀囉~~~~shit點解噤季嫁~~兩粒噤茄糖仔居然用左我一餐lunch~~shit~~~~~之後費事噤樣衰為有........粒糖同張相茄大細差唔多個之呀=.=






訪客留言 (返回 ac5 的日誌)


ki_love_sing 於 2008-11-13 08:50 PM 發表:
Cm''
乜咁慘牙!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



monkey1714 於 2008-11-13 08:00 PM 發表:
如果係我ge話~
我一定唔捨得食擺佢係度!!
c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀~~我e家都未eat呀~~~^口^
Posted at 2008-11-13 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kary_kc 於 2008-11-13 07:57 PM 發表:
$40..= =] .. 比我都好無奈啊!!
COMMENT!!!!.. >
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀~~超無奈喎=.=比個cm你^口^
Posted at 2008-11-13 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wongyu720 於 2008-11-12 08:56 PM 發表:
$40我可以買到兩餐lunch喇!
好貴lo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點喎 $40兩餐lunch
Posted at 2008-11-12 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



poonpoon930 於 2008-11-12 08:33 PM 發表:
D 糖幾靚bor...
不過, 好貴呀!!! > Cmcm yOu'' Xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀到e家都唔想食呀~~~~=.=比個cm你^.^
Posted at 2008-11-12 11:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling1314520 於 2008-11-12 08:19 PM 發表:
comment,,
好貴呀'' 不過好可愛呀d糖';=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀我都覺所先買囉~but好買呀^口^比個cm你
Posted at 2008-11-12 11:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tszyan1116 於 2008-11-12 07:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-11-12 11:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lonley1994 於 2008-11-12 06:21 PM 發表:
cm:)*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

CM~~CM~~~^口^
 
Posted at 2008-11-12 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sun43 於 2008-11-12 01:50 AM 發表:
CommENT'
都幾貴Wo' ,..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀~~~好慘呀又唔好eat~~喎~~~
Posted at 2008-11-12 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]