| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2008 年 11 月 25 日 星期二  |
| 2008-11-25 |
今日.....
放假
唔洗返學呀.....
好無聊囉....
聖誕節個假期.......
yo....
可以去浙江到旅行.....
不過...
先甜之後一定係苦...
放完假....
就exam 啦......
慘慘慘慘....
3/1
要去黃大仙個新光...
到 join 呀sir 個生日party...
近排...
要狂練舞呀....
成日都唔記得d舞步.....
練完又練.....
好怕呀.....
|
| 刊登時間︰2008-11-25 04:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 72 | »
|
|