啊,今日......
睇火影文,就嚟笑爆個嘴,
惡搞不愧係惡搞......
今日終於做好PL份「電車男」,做咗好耐...
用咗最少15分鐘,先KO份PL功課
聽日又上DT啦,
我好想上TL啊!!!!!!!!!!~