第三天的角聲詩班 - ada - QOOZA 網上日誌
ada


個人資料
ada
暱稱: ada
MORE...  
月 曆
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新日誌
奇妙的8月
不要放棄,滿有能力
榮美冠冕的事奉
意外
sop2009
日誌分類
全部 (301)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
cat cat (xanga)
Cat Cat
Cell Blog
Dennis lo
dennis lo (xanga)
ivy
Kenny
Nelly
日誌統計
文章總數: 301
留言總數: 127
今日人氣: 3
累積人氣: 10809
搜 索
RSS Feed

2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


第三天的角聲詩班 分類: 未分類

 

今天是第三天的角聲詩班。
都是同句說話,好多謝主比我有今次的經历,咁難忘的回億。
因為在我可以預計的未來,我都唔會再去詩班啦。
 
先講下,今次詩班的rundown比大家知先︰
1-->万代君尊
2-->天天歌音
3-->歡唱頌揚
4-->全能至聖者
5-->得力在乎你
6-->原是你因惠
7-->愛的印記
8-->你是耶穌我的一切
9-->Immanuel
10-->因你榮耀
11-->感恩中讚美
12-->不可能的愛
13-->傲然前奔
14-->如鷹展翅
15-->我願意
16-->以愛奉獻
17-->歡唱頌楊
18-->forever
 
雖然好似好多歌,但是我地一班詩班用佐4個月去學奌唱,去學動作。都是為佐去敬拜讚美上主,將上主的恩典帶入佢地心中。
 
不過其實今次詩班真是比我好多的反思。
我記得第一天練習,有人講過,當上主去使用你在事奉佢時,魔鬼一定會在你身边令你唔去,令你放手,因為魔鬼唔想你去事奉上主。
今次詩班比我反思佐,到底我的安全感放佐在什麼地方,是放佐是上主度,抑或放佐在前途上呢??
今次詩班教懂佐我,什麼事要堅持,什麼事要順服?當上主要去改變我,可能我會好痛,好唔開心,好唔願意,但我仍要去順服。
 
剛才同班詩班去食野,大家都分享佐在詩班的經历,在2年內有人加入,有人退出,但原來大家都有一個共通奌,因為大家都可以在唱聲中找都事奉上主的經历,大家都看都福音机構的需要,而且大家都有這個能力及心志,去接受上主的差遣(原來每一個人都有不同的感動令都我地行都今天),我地未必可以用金錢去奉獻,我地未必可以做都佢地同工,但原來上主在當中為我地預備佐机會去事奉佢,比我都有机會可以為主去撤种,或者收割。
 

上主我好想而家同你講,我都停佐大詩班的事奉先,因為我的靈命有問題,因為我對上主的心有問題。但我知道,當我處理好自己的靈命,我會再次踏上詩班事奉之路。






訪客留言 (返回 ada 的日誌)


leona 於 2009-02-23 09:34 AM 發表:
我係唔會忘記角聲比我的經歷
多謝有你地的同行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]