今天是第三天的角聲詩班。
都是同句說話,好多謝主比我有今次的經历,咁難忘的回億。
因為在我可以預計的未來,我都唔會再去詩班啦。
先講下,今次詩班的rundown比大家知先︰
1-->万代君尊
2-->天天歌音
3-->歡唱頌揚
4-->全能至聖者
5-->得力在乎你
6-->原是你因惠
7-->愛的印記
8-->你是耶穌我的一切
9-->Immanuel
10-->因你榮耀
11-->感恩中讚美
12-->不可能的愛
13-->傲然前奔
14-->如鷹展翅
15-->我願意
16-->以愛奉獻
17-->歡唱頌楊
18-->forever
雖然好似好多歌,但是我地一班詩班用佐4個月去學奌唱,去學動作。都是為佐去敬拜讚美上主,將上主的恩典帶入佢地心中。
不過其實今次詩班真是比我好多的反思。
我記得第一天練習,有人講過,當上主去使用你在事奉佢時,魔鬼一定會在你身边令你唔去,令你放手,因為魔鬼唔想你去事奉上主。
今次詩班比我反思佐,到底我的安全感放佐在什麼地方,是放佐是上主度,抑或放佐在前途上呢??
今次詩班教懂佐我,什麼事要堅持,什麼事要順服?當上主要去改變我,可能我會好痛,好唔開心,好唔願意,但我仍要去順服。
剛才同班詩班去食野,大家都分享佐在詩班的經历,在2年內有人加入,有人退出,但原來大家都有一個共通奌,因為大家都可以在唱聲中找都事奉上主的經历,大家都看都福音机構的需要,而且大家都有這個能力及心志,去接受上主的差遣(原來每一個人都有不同的感動令都我地行都今天),我地未必可以用金錢去奉獻,我地未必可以做都佢地同工,但原來上主在當中為我地預備佐机會去事奉佢,比我都有机會可以為主去撤种,或者收割。
上主我好想而家同你講,我都停佐大詩班的事奉先,因為我的靈命有問題,因為我對上主的心有問題。但我知道,當我處理好自己的靈命,我會再次踏上詩班事奉之路。
|