好唔開心牙....嗚嗚嗚... 比d仆街攪到我勁唔開心囉.... 諗起我到把幾火呀...掉佢老咪牙...一日煩撚住哂...你老母丫....
唉......點解我同佢會攪成咁?????算....唔稀罕..哼!!!!!!!死人頭..仆街仔...唔洗我打個名出黎啦..睇我日記d人到知佢係邊個架啦... kaka..