今日真係好攰呀!!
老師個個都俾好多功課,,
攪到我個書包爆炸了~~
今日上L.E.,,
個老師叫我地個個貼一張白紙係背脊,,
之後搵D同學係張白紙到寫一D佢對你自己既感覺,,
好多人都話我好nice,,好攪笑,,好Q,,好樂觀..
好開心呀!!
今日放左學就去「聖傑靈團契」<--啫係類似教會咁既野
個個中一生同埋中六生都要去一次團契架~~
好好玩呀,,第一part我地玩「夾波波」,,
首先,,我同我個FD用「臉豬燈」夾住個波波,,
之後傳俾第二個part既負責同學咁,,
好好玩,,我同我個FD都好驚個波波係「夾臉豬燈」既時候爆架,,
不過都冇~~
|