今日,係我地六年級既畢業典禮~~
我係7﹕30出現係學校(因為7﹕45要去嗰間中學,所以早左起身)。
我地係經MTR station去彩虹架,所以有一大班人係嗰度~~
我地啱啱落到station,就見到黃俊宇。
佢話因為遲左起身,所以宜家先到。佢仲打算番去學校,好彩冇番炸~~
行行下,黃俊宇冇啦啦問我﹕「呀嫂,有冇同大佬洞蜜月呀?」
之後我答﹕「我都冇同過你大佬結婚,又點會洞蜜月呢?」佢就冇聲出~~
去到嗰間中學,入到禮堂,先發覺我地學校既禮堂超...超...超細!!!
老師話過要綵排一次,我地上去拎畢業證書同埋獎狀(操行、服務同埋學業獎)。
點知我竟然有得拎操行獎,但係唔開心同埋開心都係我既身體裡面。
唔開心既原因﹕要上多一次台,個心好驚呀
開心既原因﹕梗係因為我拎左獎啦
到左黎真既時候,我既心情又緊張左(唔知係唔係因為媽咪係度呢)!!!
我我嗰班拎畢業證書嗰時,我嚇到打冷陣(係因為好多人睇住)。
都好好彩,冇咩事發生。但係,我仲要拎多一個操行獎。
我排隊上台既時候,係咁打冷陣,因為呢一次係自己拎,唔係人地。
所以我係咁諗﹕上台、鞠躬、握手、接獎狀、影相同埋向大家鞠躬。
終於過左呢一個咁恐怖既場面啦。就到致謝詞同埋送紀念品俾坪天。
致謝詞人選﹕黃圍騰 送紀念品人選﹕陳朗瑩
再之後,就係欣賞一連串既表演。包括﹕跳舞、敲擊樂、拉小提琴
我地班都有人表演架!!!三個都係女仔黎。
跳舞﹕關百惠Mindy 敲擊樂﹕黃靖貽Betty 拉小提琴﹕徐曉嵐Yoyo
睇完呢一D表演之後,就可以走啦~~
我同徐曉嵐影左一張相之後,陳德華老師竟然出現呀。
不過可惜我冇帶嗰個畢業相番黎,如果唔係,我一定會俾佢簽。
之後,我同徐曉嵐叫左Mandy姐姐幫我、黃老師同埋徐曉嵐影相。
今個朝頭早就係咁就玩完lu。我好想玩多一次呀!雖然好驚,不過好開心呀。
講下D學業獎得主啦(頭三名)﹕
第一名﹕6F班李家杰
第二名﹕6A班張頌怡
第三名﹕6F班劉鍵鍏
嘩!!!10名裡面有4個都係6F班架。6F班好勁呀(部份人)。
|