
哇kaka~!!>0<我地集誦拎季軍ar!!(私人認為應該係亞軍!! @_@)
21/11 Vicky生日!!我送咗個史迪仔箱比佢~^o^
22/11去青衣體育館練波。Happy~最早果批到!!^^原來投入D練係開心好多嫁!!!!
23/11 O 嘴的一天..
放学塔地鐵..見到竺文駿and吳賜鴻。其實我神早
就見到佢地啦..我唔出聲姐..扮睇書..=o=
一個串嘴一個打我~!!離譜!!簡直係瘋狗一條!!
估唔到吳賜鴻去九龍塘..仲話我成日唔信佢..
好複習..仲話我無聊..But happy ..............

|