今日,返到學校...勁凍!著左冷3
早會就係到聽校長講聖經,勁悶~_~
番到課室,好眼訓...不過重頂得住..
一直去到lunch,玩誠實與大謄,超激!要同呀婆講我愛你wor(低能)好彩我冇講
原來著左冷3既我,係好睇d
放學...去左補默,叫左李浩軒等我,之後就返屋企la