今日,出左去尖沙咀做VA功課勁煩= =妖
本來李浩軒話同我一齊去既,點知...
佢條友仔,話8達通冇晒$,都5知佢係咪既
星期5先同佢一齊番屋企,佢8達通重有成舊水係到....
5提佢la,還點佢星期一都死緊嫁la....(很邪惡)
出到去紅磡,轉車去尖山咀,煩煩煩
去到藝術館,嘩....一個人都冇,得d工作人員係到
勁驚驚....
之後由紅磡坐西鐵線去屯門(大6黎既5識野就5好嘈)
跟住番天水圍....
之後去左整我塊face,星期一返到去我d傷口重味好番嫁!
你會見到我好似白左少少咁(嘻)