http://www.haoting.com/htmusic/120188ht.htm
ADAM的事件
請各位留1個cm la!!!5該
adam007
暱稱: adam
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
累=.=
...
^^
-,-
抽根-___-
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 571
今日人氣: 1
累積人氣: 8707
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


= = 分類: 未分類

今日,出左去尖沙咀做VA功課勁煩= =妖

本來李浩軒話同我一齊去既,點知...

佢條友仔,話8達通冇晒$,都5知佢係咪既

星期5先同佢一齊番屋企,佢8達通重有成舊水係到....

5提佢la,還點佢星期一都死緊嫁la....(很邪惡)

出到去紅磡,轉車去尖山咀,煩煩煩

去到藝術館,嘩....一個人都冇,得d工作人員係到

勁驚驚....

之後由紅磡坐西鐵線去屯門(大6黎既5識野就5好嘈)

跟住番天水圍....

之後去左整我塊face,星期一返到去我d傷口重味好番嫁!

你會見到我好似白左少少咁(嘻)






訪客留言 (返回 adam007 的日誌)


pollyling96 於 2009-10-16 10:38 PM 發表:
=.=
一個人去都唔怕啦~不過一定係悶d咁解~
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Pebble 於 2009-10-12 11:02 AM 發表:
VA功課?你欠交呀?
c0MMeNt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sophieli520 於 2009-10-11 08:38 PM 發表:
做咩唔叫多個人陪你去呀!?
搞到自己咁孤獨~~
CoMmEnT.....=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jimd9 於 2009-10-11 12:32 PM 發表:
cOmM3nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanmimi1314 於 2009-10-11 07:56 AM 發表:
c0mmENt;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu_man415 於 2009-10-11 12:51 AM 發表:
自己一個去咁傻仔-v-"
c0mm2nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



luiyikhei 於 2009-10-11 12:02 AM 發表:
N神 比左你個BLOG 我 我睇番某幾日D 文章 我知你係邊個 2E 黃XX
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pig_pig_chin 於 2009-10-10 11:52 PM 發表:
你e+先做va功課既-_-!?
你自己1個去個到?
李浩軒明昆你啦-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]