今日,朝早聽校長嗡耶穌,頂你呀
講黎講去都係果幾句,唉~咁勁去做神父呀...笨
之後,EISx2
作詩,唉~我d文采咁好同埋做listening
history,拎左張e卡,^^
之後到GIS,呀sir扮佢之前教佢果呀sir
超好笑,d音咩晒
lunch,hea下咁啦
數學,冇咩野^^
普通話有人監堂,不過成斑當佢冇都
係到玩
斑務
ms勁耐先落左黎
唉~
之後,李浩軒同我落左去做左一陣功課
跟住彥仔,同喪星星同我好激動咁同我講話佢呀妹比佢d fd迫佢同佢斷絕呀哥呀妹既關係
唉~
呢句足以令我憎你><
......................................................
你,,,
現在令我很討厭你
你令我的兄弟傷心
你的朋友怎麼可以這樣自私的
你......
|