今日早會上左去
做分工表
之後TL整野食,馬拉糕
之後VA好悶
係到逗左1粒鐘
lunch,
同彥仔,星星姜,八神上左5樓做功課
玩到搭9
上番去
音樂,ok啦
數學,明
之後,斑務
ms lo
又.......................一大倫
之後
同彥仔,星星姜,八神
去左福音茶座
玩得好DIN
5點30閃人
..........................................
我己對你沒有感覺
你和並他既男仔玩
我都唔會嬲
我已經忘記你