星期一....
第一,二堂就中文....勁眼訓,好彩有野比我做
第二堂,SCI,呀sir拉我張台出去,頂佢-.-,唔理佢,自己拉番落去
第三堂,hist,唔係好悶
math 級測,都幾深-.-驚會炒
lunch,落左去食野
拉闊,油顏色
放學練波
開game輸左-.- 冇左d人唔係幾慣...
練完同文仔果d一齊走
係273A到玩我地斑d傻仔電話
勁好笑
條傻仔話告比訓導知,,佢都唔知我係邊個,Are you kai????
之後去到上水陪文仔買點
跟住,搭車番屋企
.,...................................................
頂...想返番長跑隊嫁嘛.條姣婆又入左,唔想入番啦!
見到佢咩心機都冇晒!!!仆街,死開啦,人入咩你入,kai都冇人有lo
又要廢又要入,kai子一名!
|