好悶呀今日,除左IS
IS X2 mimi姐比呀sir係咪批評佢個ppt,跟住批評左成7個字-.-
呀sir比我窒^^,佢真係好煩
math,冇咩野
pth,對卷,好彩合格
eng,有測驗,幾易既都,唔夠15分鐘做完,訓~
又IS啦,匯報,某組比人狂咁批評,呀sir又係,哈,咁岩果組又有個死姣婆,之後批評變左串,正!
lunch,玩銘哥,哈哈哈哈哈,佢好正
中文x2 考口試,兩堂勁悶,又唔比做其他科既功課=.=
...................................................
呢個f.2過得好快,快既好處就係唔洗再同佢一斑
壞處就係唔可以再同d fd一齊lu~
|